Monogrāfija “Pusaudža fiziskā, emocionālā un sociālā līdzsvara attīstība iekļaujošajā izglītībā”

Sagatavota un publicēta monogrāfija “Pusaudža fiziskā, emocionālā un sociālā līdzsvara attīstība iekļaujošajā izglītībā” Rēzekne: Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, 2016, 144 lpp. (ISBN 978-9984-44-197-9) Zinātniskie recenzenti: Dr.paed. Anita Līdaka, Liepājas pedagoģijas universitāte, Latvija; VPP INOSOCTEREHI eksperte Ilona Bruveris, Austrālija (papildu rezultāts) (skat. http://www.ru.lv/aktualitates/741)

VPP INOSOCTEREHI rezultāti ir vērsti uz personas ieguvumiem, lai veiksmīgāk pielāgotos jaunajām laikmeta un sociālajām pārmaiņām, būtu aktīvas, kur nozīmīga loma ir iekļaujošajai izglītībai un individualizētai pieejai, kas iet kopsolī ar tehnoloģiskajiem sasniegumiem, tāpēc svarīga bija pētījuma rezultātu publicitāte un atpazīstamība. Tā tika nodrošināta ar jauna zinātņu nozarei svarīga VPP INOSOCTEREHI teorētiskā pamatojuma “Telerehabilitācijas metožu efektīvas izmantošanas iespējas pusaudža vecuma skolēnu fiziskā, emocionālā un sociālā līdzsvara attīstības veicināšanai iekļaujošajā izglītībā” sagatavošanu publicēšanai un publicēšanu, piesaistot RTA Zinātniskā granta projekta “Telerehabilitācijas metožu efektīvas izmantošanas iespējas pusaudža vecuma skolēnu fiziskā, emocionālā un sociālā līdzsvara attīstības veicināšanai iekļaujošajā izglītībā” līdzfinansējumu aktivitātēm, kas nav paredzētas VPP INOSOCTEREHI. Tika publicēta monogrāfija “Pusaudža fiziskā, emocionālā un sociālā līdzsvara attīstība iekļaujošajā izglītībā”, veikts tās ievada, secinājumu un kopsavilkuma tulkojums angļu valodā 14 lpp. apjomā, kas turpmāk kalpos par pamatu zināšanu bāzes pilnveidošanai par pusaudža vecuma skolēnu fiziskā, emocionālā un sociālā līdzsvara attīstības veicināšanu iekļaujošajā izglītībā, respektējot Eiropas Savienības attīstības politiku un nodrošinot zinātniskā pētījuma rezultātu turpmāko publicitāti